حریم شاہ نے کیپٹن (ر) صفدر کی مبینہ دوسری اہلیہ کی ویڈیو جاری کر دی

پاکستانی ٹک ٹاک پر اثر انداز کرنے والی حریم شاہ نے اتوار کے روز ایک خاتون کی ایک ویڈیو جاری کی جو دعویٰ کرتی ہے کہ وہ پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل-این) کی چیف آرگنائزر مریم نواز کے شوہر کیپٹن (ر) صفدر کی اہلیہ ہیں۔

ویڈیو کلپ حریم شاہ کی جانب سے دن کے اوائل میں وارننگ کے بعد سامنے آیا ہے۔

پلیٹ فارم ایکس پر شیئر کی گئی ویڈیو میں حریم شاہ نے دعویٰ کیا کہ 35 سیکنڈ کے کلپ میں موجود خاتون زرینہ صفدر ہیں۔

انہوں نے مزید لکھا کہ مبینہ جوڑے کا ایک بیٹا بھی ہے جس کا نام اذان صفدر ہے۔

ویڈیو میں خاتون کو یہ کہتے ہوئے روتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے کہ میں آج آپ کی وجہ سے رو رہی ہوں۔

وہ مزید کہتی ہیں آپ نے میرا دل توڑ دیا ہے میں اب آپ کی زندگی کا حصہ نہیں ہوں۔

کیپٹن (ر) صفدر کی مبینہ اہلیہ نے کہا کہ جاؤ اب تم جو چاہو کر سکتے ہو ایک دن تم میری قدر پہچانو گے تمہاری وجہ سے میری خوشیاں اور سب کچھ تباہ ہو گیا۔انشاء اللہ اللہ کی مرضی سے اب خدا تم سے میری طرف سے بدلہ لے گا۔

ویڈیو کا اختتام خاتون اور اس کے بچے کی تصویر کے ساتھ ہوتا ہے۔

قابل ذکر ہے کہ خاتون نے پوری ویڈیو میں کیپٹن (ر) صفدر یا مریم نواز کا نام نہیں لیا۔

ٹک ٹوکر نے مشورہ دیا کہ اگر ویڈیو میں نظر آنے والی خاتون جھوٹ بول رہی ہے تو مریم یا ان کے شوہر کو الزامات کی تردید کرنی چاہیے۔



from Samaa - Latest News https://ift.tt/JDQezwE

No comments:

Post a Comment

Main Post

Fake vintage wine gang busted in France and Italy, police say

The group is alleged to have made fake labels from famous French vineyards, using them to sell cheap wine. from BBC News https://ift.tt/4s...